AutoStonny


Categorie produse
Iphone Wi-Fi Dual sim
Vezi Detalii


Categorie produse
Nokia 8800 Arte Carbon Dua sim
Vezi Detalii


Categorie produse
Nokia 6700 Dual Sim
Vezi Detalii



Informatii utile





Pot sa vad produsul inainte sa-l cumpar?

Suntem un magazin online si nu dispunem de un spatiu special de expunere a produselor. In cazul in care produsul cumparat nu corespunde asteptarilor dumneavoastra, il puteti returna aplicand la returnarea produselor.

 

Am lansat comanda, cand primesc produsul?

Livrarea produselor se poate face dupa verificarea disponibilitatii produselor (unul sau mai multi clienti pot lansa comanda pentru acelasi produs, intr-un interval de timp foarte scurt) si informarea dvs. privind ziua livrarii. Estimarea noastra privind livrarea produselor, se bazeaza pe cativa factori foarte importanti: intervalul orar la care a fost plasata comanda, disponibilitatea produselor comandate, capacitatea de preluare si timpul de livrare. De exemplu, unul sau mai multe produse aflate pe aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile la data comenzii. In deplin acord cu dumneavoastra, se va stabili modul de livrare, esalonat sau toata comanda odata.

Cat costa livrarea?

N nu exista tarife diferite pentru comenzile livrate in Bucuresti fata de comenzile livrate in provincie, tarifele fiind aceleasi in ambele cazuri. Costul transportului este de 35 RON indiferent de adresa de destinatie. Costul de livrare nu se aplica in cazul in care dumneavoastra decideti preluarea produselor de la sediul firmei, indiferent de distanta sau modalitatea prin care produsul a fost adus in sediul nostru.

Vreau sa trimit coletul catre o alta adresa, costa suplimentar?

Livrarea directionata se efectueaza prin mentionarea noii adrese in procesul de comanda si nu implica costuri suplimentare din partea dvs. Livrarea se poate face la orice adresa de pe teritoriul Romaniei. Puteti alege locatia, ziua si intervalul orar dorite: la birou, acasa sau o alta adresa mentionata, fara niciun cost suplimentar. De asemenea, adresa de facturare poate fi diferita de cea de livrare, insa facutura si produsul vor merge impreuna la adresa de livrare mentionata de dumneavoastra.

Cine imi livreaza produsele?

Livrarile se fac atat prin personalul departamentului logistica a magazinului nostru, cat si prin societati de curierat partenere. In ambele cazuri, veti fi contactat(a) in ziua livrarii pentru a vi se comunica ora estimativa de livrare.

Erori de livrare

Completarea gresita a adresei si imposibilitatea contactarii dumneavoastra pot produce intarzieri de livrare. Pana la clarificarea situatiei, coletul va ramane in depozitul curierului timp de 3 zile lucratoare, inainte de a fi returnat catre depozil. In acest interval, puteti comunica lipsa pachetului catre reprezentantul dumneavoastra de vanzari pentru a va putea solutiona aceasta problema.

Repetarea livrarii

In cazul in care nu puteti prelua coletul in intervalul stabilit initial, va rugam sa comunicati direct reprezentantului dvs. de vanzari. Coletele returnate catre depozitul nostru, din cauza unei adrese completata eronat, pot fi trimise catre adresa dumneavoastra (corecta). In acest caz, va fi aplicata o taxa de transport (35 ron). Coletele returnate catre depozitul  nostru din cauza unei erori de curierat sau din cauza unei erori de livrare din partea reprezentantilor nostri de vanzari, vor putea fi trimise catre dvs, fara niciun extra cost. In toate cazurile prezentate mai sus, repetarea livrarii se va face in maxim 48 ore (in zilele lucratoare).

Am lansat comanda. Cand primesc produsul?

Livrarea produselor se poate face dupa verificarea disponibilitatii produselor (unul sau mai multi clienti pot lansa comanda pentru acelasi produs, intr-un interval de timp foarte scurt) si informarea dvs. privind ziua livrarii. Estimarea noastra privind livrarea produselor se bazeaza pe cativa factori foarte importanti: intervalul orar la care a fost plasata comanda, disponibilitatea produselor comandate, capacitatea de preluare si timpul de livrare. De exemplu, unul sau mai multe produse aflate pe aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile la data comenzii. In deplin acord cu dumneavoastra, se va stabili modul de livrare, esalonat sau toata comanda odata.

Se pot testa produsele inainte de a fi cumparate?

Specificul activitatii de vanzare on-line este optimizarea costurilor, astfel incat sa putem oferi clientilor nostri cele mai competitive preturi. Produsele cumparate on-line se livreaza sigilate in ambalajul producatorului si pentru eventuale probleme de functionare, exista proceduri de service care asigura acoperirea riscurilor de garantie.

Care este durata de garantie a produsului?

Fiecare produs prezentat in magazinul nostru are mentionat termenul de garantie oferit de catre producator. Durata garantiei este specificata in ultimul rand din tabelul de informatii al produsului. La primirea produsului, va rugam sa verificati perioada de garantie mentionata pe certificat.

Ce fac daca produsul se defecteaza in perioada de garantie?

Apelati la service-ul mentionat pe certificatul de garantie. Defectiunile produse in perioada de garantie sunt remediate fie de service-uri autorizate de producator, fie de catre  service-ul nostru. Daca produsul achizitionat de dvs. a venit insotit de un Certificat de Garantie emis de producatorul echipamentului, urmati instructiunile inscrise in acel document.

Ce trebuie sa fac pentru a evita pierderea garantiei?

Pentru evitarea acestui inconvenient, va recomandam sa cititi cu atentie instructiunile de folosire ale produsului, inainte de a fi pus in functiune. Exista riscul pierderii garantiei in urmatoarele cazuri: - Folosirea produselor in conditii improprii prezenta unor substante chimice, umezeala, temperaturi ridicate sau foarte scazute; - Deficientele de functionare produse prin deteriorarea accidentala sau intentionata a produsului; - Alimentarea produsului de la o sursa de energie necorespunzatoare; - Curatirea produsului cu substante de uz casnic sau alte modalitati nerecomandate de catre producator; - Interventia unei persoane neautorizate de catre service-ul producatorului.

Ce nu poate acoperi garantia produsului?

Garantia oferita de catre producator sau de catre firma noastra nu poate acoperi: - Pierderea informatiei stocata pe memoria telefonului in momentul defectarii. Va recomandam sa aveti o sursa de back-up, o copie, pe CD sau DVD pe care sa va copiati periodic informatia de pe telefon; - Pagubele produse in cazul evenimentelor naturale, incendii, inundatii, cutremure, accidente etc; - Furtul sau vandalizarea produsului; - Uzura fizica sau morala a produsului.

 

Money Of World


Categorie produse
Nokia E71 Rosu Dua sim
Vezi Detalii


Categorie produse
Iphone Dual sim
Vezi Detalii


Categorie produse
Nokia N97 Alb
Vezi Detalii


Categorie produse
Nokia N99 TV Dua sim
Vezi Detalii